På grunn av pandemien står flybransjen overfor en vanskelig situasjon med et stort antall kanselleringer av flyvninger og ventende tilbakebetalingssaker. Hvis du ønsker å endre eller kansellere flybilletten kontakter vi flyselskapet på dine vegne, men husk at flyselskapets regler varierer fra selskap til selskap, og vi kan ikke garantere at flyselskapet du reiser med kan etterkomme forespørselen. Vi gjør vårt beste for å støtte deg i denne utfordrende situasjonen.

Les mer om avgiften for manuell håndtering her.

Vi håndterer alle tilbakebetalinger eller endringsforespørsler i den rekkefølgen vi mottar dem, og forventet behandlingstid er lengre enn vanlig på grunn av pandemien og det økte volumet. Vi gjør vårt aller beste for å hjelpe deg så raskt som mulig.

Hvordan holder dere meg informert om oppdateringer?

Du mottar en e-post når endringen eller tilbakebetalingen er behandlet, og vi ber deg om å vente på denne type ytterligere informasjon via e-post før du kontakter oss. Husk at du kan sjekke tilbakebetalingsstatus ved å logge inn på "Mine bestillinger", som du har tilgang til øverst til høyre på nettstedet vårt, eller ved å klikke her.

Logg inn med Facebook eller Google hvis du brukte den tilknyttede e-postkontoen til å foreta bestillingen, eller skriv inn bestillingsnummeret og e-postadressen du brukte da du bestilte.